איך לא חשבנו על זה קודם? שלושה מוצרים שיעשו לכם את היום (ואת הלילה) Toggle

שלושה מוצרים יעילים, שיעשו לכם את היום- ואת הלילה. כמה פשוט וגאוני…

  1.  שקיות סנדויץ' נגד גניבות: למי זה מתאים הפטנט הבא? לבנות שרות לאומי או סטונדטים שחיים בדירה משותפת, לאנשים שעובדים במשרד עם מטבחון או לכל אחד שממש קנאי לסנדויצ'ים שלו… שקיות שקופות אלה רק נראות לכם שקופות אך למעשה על שני צידי השקית מודפסים כתמי עובש. לא להבהל- זה אינו עובש אמיתי רק נראה כמו, אך מספיק אמין כדי להרתיע את הקולגות המושיטים יד לסנדויץ' שלכם..

    קרדיט תמונה: https://www.perpetualkid.com
    לדף המוצר
  2. נורה מעודדת-שינה: מחקרים מראים כי השימוש הרווח בתאורה מלאכותית בימינו פוגעת באיכות השינה. ביחוד הגוונים הכחולים, הקיימים בתאורת הלדים, בתאורה הפלורסנטית ובנוריות החיווי, גורמות לפגיעה ברמות המלאטונין בגוף, והמלאטונין הינו סוכן משמעותי מאד בתהליך השינה הטבעי. אז מה עושים? לשם כך הומצאה הנורה הזו. ראשית, בנורה זו הופחתו הגוונים הכחולים. שנית, וזה החלק הנחמד יותר, בלחיצת כפתור הנורה מכניסה אותנו לתהליך רגיעה והרדמות המדמה את הטבע. הכיצד? לאורך פרק זמן של 37 דקות הנורה הולכת ומתעמעמת ובכך מדמה את תהליך שקיעת השמש. תהליך זה מאפשר לנו להתכונן לקראת השינה ומכניס את הגוף לתהליך רגיעה כהכנה לשינה. במצבה הסופי, האור המופק מהנורה מדמה את אור הירח. אור זה מספיק בשביל להתמצא בחלל מחד ומאידך אינו מפריע לשינה. ניתן גם לעבור בין המצבים השונים (אור יום, שקיעה, אור ירח) בלחיצה על המתג. נורה זו מחליפה את נורת הליבון הרגילה, מתאימה לגופים רבים ואף בעלת אורך חיים ארוך במיוחד. מענין, לא?

    לדף המוצר

  3.  שלט חכם למזגן: מי שמכיר את תחום הבית החכם יודע כי ניתן לשלוט מרחוק בכל אביזר חשמלי בבית; להדליק את הבוילר, לחמם מראש את החדר ועוד ועוד, כל זאת מבלי להמצא כלל בבית. אך מה עם "הבית הטיפש"? אלה שאין להם בית חכם נאלצים קודם להגיע הביתה ורק אז להדליק את המזגן. ובכן, פטנט זה יאפשר לחבר למזגן הישן שלנו מנגנון פשוט מאד, שיודע לתקשר עם הפלאפון שלנו. כבר בדרך הביתה תוכלו להזמין את הטמפרטורה הרצויה, או לחילופין אם שכחתם לכבות את המזגן תוכלו לעשות זאת גם. היופי בסיפור הזה הוא שהוא אינו מחכה להוראות מאיתנו. השלט החכם הזה יכבה את המזגן אוטומטית כשהאחרון יצא מהבית, יזהה שינוי בצרכים בעקבות מעבר אנשים מחדר לחדר בבית, וכשיזהה, באמצעות הGPS בטלפון, שאנחנו מתקרבים הביתה הוא ידליק את המזגן לכבודנו. שווה לעקוב אחר מועד היציאה לשוק (והאם בכלל יגיע לשוק הישראלי…)
    לדף המוצר

מצאתם גם אתם מוצרים ששוה להכיר?  שתפו אותנו!

דרורית

מעצבת בתים שאנשים אוהבים לחיות בהם

 

050-8252641 derorit@derorit.co.il
לעיצוב הבית שלכם התקשרו 050-8252641 Start designing your home 1-917-383-1689 derorit@derorit.co.il

ShutDown