"למלא את החלל"- מה עושים עם קיר ריק? Toggle

"למלא את החלל"- מה עושים עם קיר ריק?

לי אישית יש בעיה: לתמונות שאני בוחרת לאהוב תמיד מוצמדת תוית של עשרות אלפי(!) שקלים. הכל היה בסדר אם אראלה ממפעל הפיס היתה מתקשרת, אך גם זה לא קרה עדין (אולי כי לא קניתי כרטיס?). האם להכנע ולתלות תמונות שאני לא אוהבת? לא ולא! אמר לי פעם אדם חכם: יש מספיק דברים בחיים שאינם בשליטתנו לפחות במה שכן אין סיבה שנתקע עם דברים שאנחנו לא אוהבים!

אז אחרי כל ה"לא" מה כן? הנה כמה רעיונות שימלאו את החלל. אפשר בהחלט להשתמש ברעיונות האלה גם מלכתחילה, ולא רק בדיעבד. תגלו שהאפקט של אחד מהבאים עולה לפעמים בערכו על תמונת גלריה מרשימה:

  1. בחרו פתגם, או שיר הקרוב לליבכם. אפשר גם לבחור טקסט המהווה השראה או המכיל מסר, שאתם רוצים להעביר בבית/במשרד/בכיתה (תלוי היכן נמצא הקיר המדובר). את הטקסט שבחרתם ניתן לתלות על הקיר בכמה דרכים:
    מדבקת קיר– ישנם מדבקות קיר עם אמרות מוכנות ויש אפשרות גם להזמין בהזמנה אישית עם הטקסט שנבחר על ידכם.collage typographyקרמיקה– פנו לקרמיקאית שתכין לכם לוח קרמיקה עם הכיתוב שבחרתם. ישנה גם אפשרות להדפיס על קרמיקה מוכנה. הדביקו על לוח עץ ותלו על הקיר. ניתן גם להדביק ישירות על הקיר אם זה בית שלכם ואין צורך להעביר בעתיד.ceramicsגרפיקה– פנו לגרפיקאית שתכין את הכיתוב בצורה מעוצבת בגודל של תמונה. (לפי הגודל המתאים לכם). הדפיסו את התמונה על קנבס.
  2. מדבקות קיר. בחרו מדבקת קיר עם תמונה המתאימה לאזור הנבחר. למשל בחדר כביסה או חדר ארונות ניתן לתלות את המדבקה הזו:laundry
  3. טפט– מבחר הטפטים הקיים היום בחנויות הוא עצום. ישנם דוגמאות גיאומטריות, פרחוניות, חלקות עם טקסטורה ואפילו תמונת קיר בגודל של קיר שלם. בחרו קיר אחד חלק במיקום דומיננטי, והדביקו עליו טפט. זה ישפיע על האוירה בחדר כולו.collage wallpaper 1רוצים למלא קיר בפינת עבודה? מה דעתכם על זה:wallpaper 2
  4. קולאז' תמונות. עברו על האלבום המשפחתי ובחרו תמונות "כיפיות", תמונות שיעלו בכם זכרונות נעימים ושכיף לכם לראות מול העינים. על הקיר נתלה קולאז' מתמונות אלה.
    אפשר ללכת על המראה "המסודר". כמו כאן:family pictures 2ניתן ללכת על מראה יותר "אקלקטי". בחרו מסגרות מסוגים שונים ובגדלים שונים. פתחו את התמונות בגדלים מתאימים. אפשר גם לפתח חלק מהתמונות על קנבס בכל גודל שתבחרו. למשל כך:family pictures 3
  5. יצירות של הילדים. רעיון זה מתאים יותר למטבח, לחדר ילדים/ משפחה או למסדרון. קנו קנבסים המתוחים על מסגרת עץ(כמו זה) ותנו לכל ילד לצייר עליו עם צבעים אקרילים כיד הדמיון הטובה. את יצירות האמנות האלה תלו לאורך המסדרון. הם נהנים לראות את התמונות "המכובדות" שלהם על הקיר ולרוב האנשים יעלה חיוך על הפנים למראה ה"אמנות המודרנית" התלויה בביתכם.collage childrens art 1ואם כבר בתמונות ילדים עסקינן, הנה עוד כמה רעיונות נחמדים שאספתי מרחבי הרשת לתלית יצירות הילדים:collage childrens art 2

ועכשיו לתירוצים: זה רק לאנשים אמנותיים/ אני לא יודעת לעשות דברים כאלה/ אין לי מושג איפה קונים.

לכל אלה הכינותי תשובה מראש: כל אחד יכול! 
וכדי לפשט את הענינים הנה כמה קישורים:

חנות טפטים- עם מבחר גדול, שרות נעים ואפשר אפילו להזמין באינטרנט (אם כי מומלץ ללכץ ולראות בעצמכם). זה רחוק לכם? תמצאו טפטים גם בחנויות של וילונות ודקורציה, בחנויות כמו הום סנטר ואייס, שטיחי כרמל, טמבור ועוד. בחיפוש קל באינטרנט תמצאו שגם בעיר הקרובה אליכם מוכרים טפטים.

מדבקות קיר: כאןכאן, וגם כאן.

הדפסה על קרמיקה ניתן לעשות במחיר נוח עם תוצאות טובות כאן וכאן.

הקרמיקאית המדהימה שהכינה עבורי את שירה של לאה גולדברג בתמונה שברעיון #1.

הדפסה על קנבס: לי היה נסיון טוב מאד בהזמנה מכאן. ניתן להזמין גם בחנויות פוטו.

קנבסים לילדים קונים יחד עם מכחולים וצבעים בכל חנות לחומרי יצירה. כך זה נראה.

 

תזכרו- כל אחד יכול!

דרורית

מעצבת בתים שאנשים אוהבים לחיות בהם

 

050-8252641 derorit@derorit.co.il
לעיצוב הבית שלכם התקשרו 050-8252641 Start designing your home 1-917-383-1689 derorit@derorit.co.il

ShutDown