דברים שלמדתי מלקוחותיי… Toggle

דברים שלמדתי מלקוחותיי…

אחד הדברים הכי כיפיים בעבודה שלי זה שיש לי הזדמנות לקבל אלפי טיפים בחינם יום יום.

הנה כמה מהדברים היפים שאימצתי לי מלקוחותי, לא רק בבנית בתים, אלא לחיים (לא אציין שמות אך אם תזהו את עצמיכם, קחו לכם קרדיט על כך!)

  • ריבוי התלבטויות אינו מוביל בהכרח להחלטה טובה יותר. לרוב אפילו להיפך. הוא כן מעורר תסכול, חרדות וקושי, מוציא את הכיף מהתהליך וגוזל אנרגיה מיותרת. בחירות שניתן לעשות במקום, רצוי לעשות כן. זה משחרר אנרגיה וזמן להתלבטויות החשובות באמת.
  • הצמדות לתקציב בדברים הקטנים נראית כמעט מיותרת, (אז אני אוציא 20 ₪ לידית במקום 10…) במיוחד בפרויקטים בעלי תקציב גדול (חתונה, בית, טיול לחו"ל וכד') אך היא צעד חשוב לסיום הפרויקט בתקציב שפוי. חרגו מהתקציב רק כאשר אתם מרגישים שזהו דבר שיביא לכם שינוי משמעותי בבית/ בטיול/ בארוע או ישמח אתכם לאורך זמן באופן מיוחד (וצמצמו חזרה בסעיף אחר).
  • מלקוחותי המבוגרים למדתי המון דברים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא ביחס לילדים. כמו שאנחנו מתיחסים לילדים היום כך הם יתיחסו אלינו בזקנתנו. חשבו על זה פעם הבאה שאתם צועקים "נו כבר, תלך יותר מהר" "עוד פעם שפכת ת'מיץ! פעם אחרונה שאני מוזגת לך!" "מה, אתה לא שומע מה אני אומר לך??" ובאותה מידה כשאתם מניחים רגע את הפלאפון/ אי מייל/ מחשב סתם כדי לשמוע מה קרה היום בחברה'. או לומר "אני אוהב אותך כל כך…"
  • אחת האמרות האהובות עלי שאמצתי מלקוחה ותיקה הינה: "it is what it is" או במילים אחרות, השלם עם הדברים שלא ניתנים לשינוי או שאינם שווים את האנרגיה / הזמן / הכסף בלנסות לשנותם. לא כל דבר צריך לצאת בדיוק כמו שתכננו. לעיתים (אעז ואומר לרוב) כשאנחנו משתחררים ממה שהיה צריך להיות ומסתכלים על מה שיש- אנחנו מגלים יתרונות בלתי צפויים במציאות החדשה!
  • למדתי לא להגיד מראש "אי אפשר" לשום בקשה (גם אם הידע שלי באותה נקודת זמן מובילה אותי להאמין שאכן כך הוא). גם הבקשות ההזויות ביותר מתגלות כאפשריות אם מניחים שכך הם.

יש לכם טיפם נוספים? אשמח לשמוע!! 

דרורית 

מעצבת בתים שאנשים רוצים לחיות בהם! 

 

 

050-8252641 derorit@derorit.co.il
לעיצוב הבית שלכם התקשרו 050-8252641 Start designing your home 1-917-383-1689 derorit@derorit.co.il

ShutDown